Subject: RE: Christeyns Eesti OÜ taotlus
From: "Sirje Arus" <[email-masked]>
To: "Maris Tallermaa" <[email-masked]>
Cc: PÄA Põhja <[email-masked]>, "Piret Laanesoo" <[email-masked]>,Urmas Grüning <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Aug 2025 13:50:01 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Lähtuvalt esitatud taotlusest on TTJA nõus pikendama dokumentide esitamise 
tähtaega kuni 01.12.2025.

Juhime Teie tähelepanu asjaolule, et kemikaalide käitlemist ei tohi alustada 
enne dokumentide kooskõlastamist ja käitamisloa saamist.

Tervitades,

Sirje Arus

Tehnikaosakonna peaspetsialist (kemikaalid)

+372 6672171 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.ttja.ee/> www.ttja.ee | Endla 10a, Tallinn 10122

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet

From: Maris Tallermaa <[email-masked]>
Sent: Friday, July 18, 2025 12:35 PM
To: Sirje Arus <[email-masked]>
Subject: RE: Christeyns Eesti OÜ riskianalüüs

Tere,

Peame veelkord paluma pikendust dokumentide esitamiseks kuni 01.12.2025

Täna külastas meid Ohtlike kemikaalide riskianlüüsi teostav Sven Jablonski. 
Kemikaalide ohutuse seisukohal ei peaks meil probleeme olema. Kül aga on 
meil tugevad puudused tuleoutuses ,mis vajavad kohest parandamist. Tellisin 
ka tuleohutus auditi, et saaksime kogu tootmishoone ülevaadata. Hetkel vajab 
ümberehitust katlamaja. Olen ehitajaga juba kontakteerinud aga kuna on 
puhkuste aeg siis enne oktoobrit me töödega valmis ei jõus.

Sõltumata tootmisloast peame me tuleohutuse koheselt korda tegema ka 
hulgimüügi puhul. Me ei olnud vigadest teadlikud ja assume nüüd koheselt 
tegutsema,et kõik saaks korrapäraselt ja vastavalt nõutele tehtud. Kuni 
tuleohutuses on puudujääke, ei saa me ka risikianalüüse edastada.

Tänades,

Maris Kehva-Tallermaa

Food Hygiene Sales Director

Estonia

CHRISTEYNS EESTI OÜ , Härgla tee 6, Purila, Raplamaa     M +37258358611    O 
+3726772164    W  <http://www.christeyns.com/> www.christeyns.com

For more information about how we treat personal data, please read our 
Privacy statement:

Privacy Statement EN <https://www.christeyns.com/en/privacy>

Important notice
The information in this e-mail is confidential and may be legally 
privileged. It is intended solely for the addressee. Access to this e-mail 
by anyone else is unauthorised. If you are not the intended recipient, any 
disclosure, copying, distribution or any action taken or omitted to be taken 
in reliance on this information is prohibited and may be unlawful. Please 
delete this e-mail and notify us as soon as possible if you are not the 
intended recipient.